Za późno, byłem w aso ok 140, z tego wszystkiego najdroższy jest VAG - ok 80 zl :shock: wyłącznik 25, reszta robocizna, no ale jak znowu padnie, to jest 2 lata gwarancji :szeroki_usmiech
mryga lampka od świec żarowych
Zwiń
X
-
A ja mam pytanko, czy ta kontrolka świec to pulsuje cały czas podczas jazdy?? Bo u mnie jest tak że jak przekręcam kluczyk i przez te ok dwie sekundy się zapalała kotrolka świec żarowych to zamiast palić się te dwie sekundy to mruga, a po chwili gaśnie.
No i zdarzyło mi się w czasie jazdy że na sekundę zapaliła się kontrolka świec żarowych właściwie to nawet nie była sekunda tylko mniej i śilnik zgasł ale zaraz zaskoczył.
Jak możecie odpowiedzieć, czy jest możliwość żeby z mrugającą kontrolką uruchomić silnik??
Bo nie wiem czy to o to chodzi czy o coś innego.
Komentarz
-
-
Witam !
Mam jakiś problem z światłem stopu,zdarzyło się dwukrotnie że, po wyłączeniu samochodu świeciły , po różnych kombinacjach wciskania pedałem hamulca - zgasły. Podobno to może być wina włącznika świateł stopu.Kupiłem w http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1842# podając nr. nadwozia określili że, to ten 1C0945511A/O.Przeczytałem wiele ale są różne warianty montowania .Mam pytanie, czy zakładał ktoś ten czujnik (1C0945511A/O) Czy trzeba wkładać ten nowy włącznik przy normalnej pozycji pedału hamulca - nie wciśnięty i następnie go przekręcić w prawo.
Moje obawy - podobno można go uszkodzić przy nieodpowiednim montażu.Załączone pliki1.9 TDI ALH 2004
UNIDEN PRO 520XL + Wilson Little Will
Komentarz
-
-
uszkodzić go można w ten sposób że podczas przekręcania wyłącznika w gnieżdzie nie schowa ci się ten biały plastik przy zaczepie i można go urwać . Co do wsadzania to jeżeli długość czarnego dzyndzla jest ok to delikatnie wsadzasz i przekręcasz . Ja to robiłem na wciśniętym pedale . Jak dzyndzel jest za długi to trzeba go wcisnąć ( ustawić długość ) . Po ustawieniu długości wsadzić przekręcić podpiąć kostkę .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez trytonuszkodzić go można w ten sposób że podczas przekręcania wyłącznika w gnieżdzie nie schowa ci się ten biały plastik przy zaczepie i można go urwać . Co do wsadzania to jeżeli długość czarnego dzyndzla jest ok to delikatnie wsadzasz i przekręcasz . Ja to robiłem na wciśniętym pedale . Jak dzyndzel jest za długi to trzeba go wcisnąć ( ustawić długość ) . Po ustawieniu długości wsadzić przekręcić podpiąć kostkę .
U mnie wczoraj zaczęła migać ta nieszczęsna kontrolka od świec żarowych. Nie miałem pojęcia co to może być a bardzo spieszyło mi się do domu, więc przejechałem bez stopów pół Warszawy
Oczywiście wcisnąłem pedał hamulca i oczywiście nie zapaliły mi się stopy.
Dziś pojechałem do IC, na klubową zniżkę zakupiłem ten czujnik za 42zł (niestety nie oryginał bo nie nie mieli a trochę lipny zamiennik firmy Topran).
Do czego zmierzam - czytam instrukcję czujnika przed założeniem - napisane jest, że pedał hamulca musi być w pozycji spoczynku (lub podobnie, tłumaczyłem z angielskiego). Wyciągnąłem również trzpień, który się chowa przy naciskaniu pedału hamulca, zamontowałem wszystko jak powinno być (szarpałem się z tym ze 30 minut) i ... dalej stopy nie działają a kontrolka się miga.
Podejście nr. 2 było bardziej udane, znów wyciągnąłem trzpień, tym razem zamontowałem w 30 sekund i ... stopy działająJednak, żeby moja radość nie była za duża - kontrolka świec żarowych nadal miga... czy trzeba ten błąd wykasować VAGiem aby zniknął? Sprawdziłem również wszystkie żarówki STOPu i są sprawne, wstecznego również...
Pytanie też odnośnie samej kontrolki - opisujecie, że u Was zapala się ona podczas jazdy. U mnie po przekręceniu kluczyków kontrolka na chwilę zapala się stałym światłem a następnie zaczyna migać, zanim jeszcze odpalę silnik czy wcisnę jakikolwiek pedał...Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
Komentarz
-
-
a umnie jest odwrotnie tzn podczas jazdy mryga .Mam wszystkie stopy i dzialaja ze hej wraz ze wstecznym. Podszedlem pod temat czyjnik stopu. Zdjalem z tego czujnika ta zwiazke i mowie sobie ze jak zdjeta kostka to uruchomie motor. Jak padl czyjnik to po zdjeciu kosci nie powinno mrygac a tu lipa mryga. Czyli co moze to byc czujnik?
Komentarz
-
Komentarz